sobota, 26 maja 2012

eye make up

Hej Kochane !
 Dziś pokażę wam mocniejszy makijaż dla opadających powiek. Zdaję sobie sprawę ,że na tym typie oka ,o wiele trudniej jest wykonać makijaż. Najtrudniej jest chyba narysować kreskę z "jaskółką" eyelinerem. Nie jest to jednak niemożliwe! Po prostu trzeba poświecić na to troszkę więcej czasu i wysiłku . : )

Makijaż ,który wam dziś pokażę , świetnie nadaje się na jakąś wieczorną imprezę. Jest dosyć mocny ,przez co według mnie ,nie nadaje się na co dzień.

I etap:




1.Na powiekę górną i dolną użyłam korektora firmy Inglot (nr 3)
2.Następnie przypudrowałam oko pudrem sypkim z Inglota (w kolorze 12)


II etap:


1. Narysowałam delikatną kreskę czarną kredką Artdeco (Kajal Liner 02)
2. Delikatnie roztarłam kreskę 


III etap: 


1. Na skośny pędzelek nałożyłam czarny cień Artdeco (numerek 311) i obrysowałam nim linię rzęs.
2.W zewnętrznym kąciku oka po skosie przykleiłam pasek plastra (może to byc równie ż taśna klejąca) by ułatwić sobie malowanie czarnym cieniem. Tym sposobem otrzymałam idealną kreskę. 
3.Domalowałam skośnym pędzelkiem "jaskółkę" 
4. Zaznaczyłam cieniem delikatną linię do której będę malować powiekę.



IV etap:


1. Zaznaczyłam mocniej powiekę ,czarnym cieniem. 
2. Od środka kącika do połowy powieki oka użyłam jasny cień Artdeco (372) i delikatnie rozmazałam cień na górnej powiece 
3. Pod dolną linią wodną oka namalowałam fioletową kreskę cieniem z Inglota (491)


V etap:


1. Malowanie rzęs 



Efekt końcowy :


Na koniec podkreśliłam brwi brązowym cieniem z Inglota.

Jak radzić sobie z opadającymi powiekami : 
1. Podczas malowania oka,rozluźnij powiekę i patrz w lustro przed siebie 
2.W makijażu codziennym używaj neutralnych MATOWYCH kolorów na przykład naturalne brązy 
3.Staraj się unikać stosowania jasnego cienia pod łukiem brwiowym,bo uwypukli (podkreśli) to tylko jeszcze bardziej warstwę skóry pod łukiem brwiowym. Cienie jasne (rozświetlające ) stosuj w kąciku oka.
4.Stosuj najciemniejszy kolor tylko w zewnętrznych kącikach.
5. Malując kreskę ,pamiętaj ,że musi być ona cienka i zawsze zakończona "jaskółką"
6. Maluj linię wodną oka beżową kredką. Powiększysz optycznie oko.

Trzymajcie się : *

11 komentarzy:

  1. Świetny makijaż, musze kiedyś spróbować go wykonać ;)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką budowę oka i kreski wychodzą mi już bez problemu. Praktyka czyni mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,to prawda. Ciężka praca za mną ,ale widać efekty :D (Chyba ,że oczka spuchną bardziej niż zawsze...wtedy bawię się tylko kredką ,cieniami i maskarą:] )

      Usuń
  3. Oko wygląda bombowo! Jeszcze się nie maluję ale być może, że kiedyś skorzystam z tego.

    Zapraszam do mnie ---> http://modaponadwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu, pomalujesz mnie na studniówkę <3 ahahha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super bardzo mi się podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń