środa, 23 maja 2012

something about my favourite nail polish


Witajcie Kochane : )
Wybaczcie mi tak długą nieobecność ,ale to wszystko przez ten szalony okres maturalny ,w którym na nic nie ma czasu . Postaram się wam to zrekompensować  w najbliższych dniach : )




   Dziś chciałam wam pokazać moje ulubione lakiery do paznokci . Według mnie są cudowne zwłaszcza w taką słoneczną ,typowo wakacyjną pogodę . Takie żywe kolory z pewnością dodadzą nam uroku, a w szare ,smutne dni (których teraz na szczęście jest coraz mniej) poprawią nam humor . O tej porze roku zdecydowanie stawiam na kolory !

Pierwszy z nich to Essie 556 Calypso

Zdaję sobie sprawę ,że lakiery Essie nie należą do najtańszych ,ale muszę przyznać ,że są warte swojej ceny ! Zaznaczam ,że recenzja dotyczy lakierów kolorowych Essie ,kremowe są całkiem inne (wg. mnie gorsze)
Plusy:
- dobrze napigmentowane( wystarczy jedna do dwóch warstw )
-w porównaniu do innych lakierów ,schnie dosyć szybko
-pędzelek jest bardzo wygodny ,dobrze dostosowuje się do paznokcia , nie maże po skórkach
-dokładnie pokrywa paznokcie
-NIE odbarwia płytki paznokcia ,co jest dla mnie bardzo ważne ( często po czerwonych lubi niebieskich lakierach gorszej jakości ,nasza plytka paznokcia żółknie : ( )
-utrzymuje się średnio przez 5-6 dni
-ma piękny połysk
-bardzo lubię ten lakier za jego konsystencję ,która nie tylko ułatwia rozprowadzanie produktu, ale sprawia ,że jest on wydajny
-nie ściera się przy końcówkach paznokci
 - na paznokciu jest taki sam jak w buteleczce
Minusy:
-uważam ,że jedynym minusem tego produktu jest głównie jego cena ,49 zł za lakier to dosyć dużo ,ale jakość produktu jest bardzo dobra.

Kremowe lakiery Essie są troszkę gorze od tych kolorowych ponieważ często na paznokciu wyglądają inaczej niż w buteleczce . Kolejnym minusem jest to ,że ich rozprowadzanie jest mało komfortowe...często powstają smugi ,a żeby uzyskać zamierzony efekt pod względem koloru nie wystarczą nam 2 warstwy. Ich plusem jest to ,że trzymają się długo ,nie ścierają się mają piękny połysk i dosyć długo się utrzymują .

GDZIE MOŻNA DOSTAĆ LAKIERY ESSIE ?
- w perfumeriach Douglas można je dostać za 49 zł ,jednak nie ma tam za dużego wyboru.
- jeśli mieszkach w Warszawie ,lub niedaleko ,odwiedź salon Essie na ulicy  Homera 46 ,tam wybór jest o wiele większy 
-można jeszcze zamówić lakier Essie przez telefon : 22 853 88 00


Drugi z moich ulubionych lakierów to Rimmel w kolorze: sky high 825



Jestem szczęśliwą posiadaczką tego lakieru już od ponad roku . W zeszłe wakacje zaczął się szał na wszelkie odcienie lazurowego i miętowego koloru. Marzyłam o takim kolorze ,lecz bardzo długo nie mogłam   go nigdzie dostać . Jedyną możliwością było Allegro ,ale były bardzo drogie ,więc się nie zdecydowałam . Kupiłam go dopiero będąc w Anglii ( w sierpniu 2011r) byłam tak szczęśliwa ,że w końcu udało mi się znaleźć wymarzony odcień ,że musiałam kupić dwie buteleczki ! Byłam pewna ,że szybko się skończy ,a w Polsce go nie kupię ...zaryzykowałam i bardzo dobrze zrobiłam ! Po powrocie do Polski jeszcze bardzo długo nie można było dostać tego koloru. Jest od w sprzedaży dopiero od 4 miesięcy. 
Plusy :
-genialny kolor (identyczny jak w buteleczce )
-schnie w obiecane nam przez producenta 60 sek. 
-długo się utrzymuje do 6-7 dni
-ku mojemu zdziwieniu ,po mimo gęstej konsystencji jest wydajny 
-pędzelek jest puszysty ,dostosowuje się do paznokcia ,pięknie rozprowadza lakier przy skórkach 
-przystępna cena (ok.20 zł)
-niesamowity połysk 
-nie wysycha szybko w buteleczce(nie gęstnieje ,nie ma konsystencji "gumy") 
Plusy: 
-dla osób  niewprawionych w malowaniu paznokci lakier może być dość kłopotliwy pod względem tworzenia się smug . 
-niestety przed pomalowaniem paznokci tym lakierem zalecałabym wcześniej użyć utwardzacza ,gdyż może od sprawić ,że nasze paznokcie zżółkną

Zdecydowanie polecam ! Nie raz usłyszałam komplement na temat koloru moich paznokci ,ten kolor ma coś w sobie : )
GDZIE MOŻNA GO DOSTAĆ :
- ja kupiłam swój w Super Pharm ,ale lakiery Rimmel są dostępne praktycznie w każdej drogerii typu Natura ,Rossmann itd

Trzecim moim ulubionym lakierem jest Max Factor Glosifinity kolor: lilac lace



Ten kolor jest cudowny ! Jest dobry na każdą okazję .
 Plusy:
-dobrze się rozprowadza , nie tworzą się smugi
-pędzelek jest w porządku ,chociaż jak dla mnie to jest za mało plastyczny,przez co trzeba uważac ,żeby nie pomalować sobie skórek
-wystarczy jedna warstwa produktu ,gdyż jest dobrze napigmentowany
-kolor identyczny  jak w buteleczce
-nie odbarwia płytki paznokcia
- faktycznie utrzymuje sie przez 7 dni
-nie ściera sie przy końcówkach paznokci
-ładny połysk
-śliczny kolor (ale to już rzecz gustu :) )
Minusy:
-schnie ok.20 min (czyli dłużej niż Essie lub Rimmel)
-cena (ok.35 zł)

Czytałam sporo negatywnych komentarzy na temat tego produktu jednak muszę stwierdzić ,że mi on odpowiada ,jestem z niego bardzo zadowolona .
 GDZIE MOŻNA DOSTAĆ?
Na pewno w Super Pharm oraz w Naturze .

Następny post będzie dotyczył produktów Clinique 3 Steps  : )
Jeśli macie jakiekolwiek pytania ,piszcie w komentarzach ,na pewno odpowiem : )
Trzymajcie się kochani : )




2 komentarze:

  1. Drugi i trzeci bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tak samo. Pierwszy (Essie) jest troszkę "cukierkowy" dlatego używam go rzadziej niż pozostałe,ale też go lubię :)

    OdpowiedzUsuń