środa, 23 maja 2012

Clinique 3 steps (3 kroki) moja opinia

Hej kochani !
Teraz będzie słów kilka na temat produktów marki Clinique -System 3 kroków ( żel ,tonik ,krem)

Ogólnie rzecz biorąc ,nie jestem wielką fanką kosmetyków ,o których praktycznie cały czas się słyszy w telewizyjnych reklamach ,ale muszę przyznac ,że tym razem Clinique mnie pozytywnie zaskoczył.
Kiedyś przy zakupie (chyba) perfum w Douglasie dostałam próbki tych trzech produktów ,były dosłownie do jednorazowego użycia . Mam problem z cerą więc zazwyczaj staram sie na niej za dużo nie eksperymentować ,używam tylko sprawdzonych kosmetyków . Jednak w końcu skusiłam się na wypróbowanie tych "3 kroków" i nie pożałowałam! Na twarzy czułam świeżośc i lekkośc ,żadnego efektu ściągniętej skóry ,świetne. Od razu sprawdziłam ceny tych kosmetyków i niestety musiałam zrezygnowac z ich kupna . Mydło do twarzy było w cenie 79 zł na 200 ml ,tonik kosztował 65zł również 200 ml i wreszcie krem za 169 zł za jedyne 125 ml! Stwierdziłam ,że to lekka przesada wydac ponad 300 zł na kosmetyki ,które starczą mi na góra pół roku . Niestety. Jednak ten kto czeka ,zawsze zyskuje! po paru miesiącach zobaczyłam,że w Douglasie dostępne są mniejsze wersje tych produktów w każdym opakowaniu znajduje sie 30 ml kosmetyku. Zestaw ten kosztuje 39 zł Brzmi nieco lepiej, prawda? żdjęcie poniżej przedstawia drugi,kupiony przeze mnie zestaw . Stwierdziłam,że za nim napiszę o nim kilka słów ,muszę go dokładnie przetestowac. Od razu mówię,że jeśli zależy wam na uzyskaniu efektu musicie byc systematyczni.





Zestaw kosmetyków zapakowany jest w mini kosmetyczkę (przydaje mi sie ,gdy czasem muszę miec przy sobie kilka kosmetyków,zamiast wrzucać je bezpośrednio do torebki ,trzymam je w jednym miejscu)


Produkty "3 kroki" stosuję rano i wieczorem.
1.Oczyszczanie
Zaczynam od mydła do twarzy :

-"wylewam" na dłoń kroplę wielkości ziarnka grochu(więcej nie trzeba,gdyż produkt pieni się rewelacyjnie w ciągu 5 sek) 
-następnie kolistymi ruchami masuję twarz tak około 3 minut, po czym spłukuję twarz przefiltrowaną wodą (ta z kranu bardzo przesusza cerę ,a sucha cera to idealne środowisko do rozwijania się bakterii skutkiem których jest trądzik)
-wycieram twarz ręczniczkiem ,który jest przeznaczony TYLKO do twarzy
-czekam ok. 5 minut i przechodzę do fazy drugiej 

2.Złuszczanie 
w tym celu używam toniku do twarzy:

-nasączam tonikiem okrągły wacik kosmetyczny( wystarczy tylko kilka kropelek ) i przecierem nim dokładnie całą twarz . Wtedy dopiero wasza skóra zostanie oczyszczona (spójrzcie na wacik) 
WAŻNE :nie wylewajcie na wacik za dużo produktu ,gdyż ma on dosyć ostry zapach ,który podrażnia troszkę oczy. Dzieje się tak tylko wtedy ,gdy przecieramy wacikiem skórę blisko oczu . Zapach troszkę drażni,ale mi osobiście aż tak bardzo to nie przeszkadza . 
Po odczekaniu 10-15 min ,czas na ostatni etap .

3.Nawilżanie
czyli nic innego jak emulsja do twarzy(krem) :

-rozprowadzam go po całej twarzy . 

Jak widzicie ,cały proces nie jest jakoś niewiadomo jak kłopotliwy . Używając tego zestawu zauważyłam diametralną różnicę . Moja cera jest świeża i gładka + nie przetłuszcza się już tak jak kiedyś. Pamiętajcie,3 kroki TRZEBA stosować razem i muszą być odpowiednio dobrane (mam tu na myśli tonik,mi pasuje numer 2 ,numer 3 była dla mnie za mocna ,za bardzo wysuszała skórę) bo tylko wtedy działają prawidłowo.Produkty zostały opracowane przez dermatologów oraz zostały przetestowane ,więc nie ma się czego obawiać :) 

Plusy? Cała masa! Przede wszystkim spełnia oczekiwania. 

Minusy:
   -tonik ma specyficzny drażniący zapach,ale da się go przeżyć
-cena większych opakowań produktów jest wygórowana jak dla mnie

Jeśli wypróbowałaś Clinique 3 steps ,napisz w komentarzach jakie jest Twoje zdanie na temat tych produktów. Natomiast jeśli rozważasz kupno tych kosmetyków ,a masz jakiekolwiek wątpliwości i pytania ,pisz w komentarzach ,a na pewno odpowiem ! 
Trzymajcie się,dobranoc! :* 







4 komentarze: