piątek, 1 czerwca 2012

Zebra na paznokciach !

Hej kochane !
  Dziś kupiłam 2 nowe lakiery z Golden Rose : miętowy ze zwykłym pędzelkiem i czarny z cieniutkim . Zazwyczaj jestem zadowolona z lakierów tej marki ,ale ten miętowy ,w który dziś zainwestowałam nie jest chyba "świeży". Ma gumową konsystencję ,ale ten czarny jest w porządku : )

Po pomalowaniu paznokci miętą ,stwierdziłam ,że moje dłonie nie wyglądają korzystnie w tym kolorze:c Postanowiłam go jednak jakoś ożywić /urozmaicić i zabawiłam się w manikiurzystkę : )

Na początku zrobiłam porządek ze skórkami przy pomocy  :


                                                                                              Essence - Nail care pencil


A Tu macie po kolej proces tworzenia i lakiery z których skorzystałam  :





I co o tym myślicie ? 
Trzymajcie się : * 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz