środa, 20 czerwca 2012

Paznokcie...again :)

Hej kochane!

Jak wam dziś minął dzień? 
Zapraszam was na kolejną "lakierową abstrakcję" :)
Kilka dni temu kupiłam sobie lakier max factora i Claire`s. Bałam się jakości tego z Claire`s ,ale muszę przyznać ,że zostałam mile zaskoczona : ) Szybko wysycha ,drobinki nie odpadają i co najważniejsze ,wystarczą dwie warstwy ,aby pokryć gęsto "cekinami" całą płytkę paznokcia. Nie wiedziałam co wyjdzie z tego połączenia ,ale finalny efekt mnie zadowolił : )  
Same zobaczcie:

     Lakier z dorbinkami - Claire`s                                lakier Cool Jade(27) - Max Factor




















Trzymajcie się  :*

9 komentarzy:

  1. gdzie można kupić takie lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam: Max Factor w super pharm,ale powinien byc jeszcze w rossmannie ,a ten z drobinkami w Claire`s (taki sklep z dodatkami)

      Usuń
  2. a jakie ceny są tych lakierów?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes sliczna i swietny blog!!! więcej wpisów i foteczek<3 3maj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie na studia sie wybierasz ? :) i na jaki kierunek ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie ? Jeszcze nie wiem do końca. Dostałam się już do jednej uczelni ,ale czekam na wyniki z dwóch pozostałych. Filologia angielska. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. i jak wyniki, będzie poznan? wiesz może czy są jakies wielkie różnice w dyplomie po filologii ang specjalność południowoafr. a tej normalnej ? chcesz być nauczycielką angielskiego / :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. jak napiszesz w prywatnej wiadomości na fb to Ci odpowiem na pytanie :) Mój blog jest o czymś innym i wolałabym ,żeby tak zostało : )

    OdpowiedzUsuń