niedziela, 10 czerwca 2012

Zakupy i OOTD

Hej Kochane !
Dziś będzie mały haul zakupowy i OOTD : )

Wreszcie znalazłam coś neonowego w czym czuję się dobrze. Zazwyczaj nie przemawiały do mnie takie kolory ,ale bluzka którą kupiłam po prostu mnie urzekła : ) Udało mi się również znaleźć upragnione szorty ,których szukałam na prawdę bardzo długo. Nie byłabym sobą ,gdybym nie kupiła troszkę biżuterii. Nie obeszło się też bez kupna lakierów do paznokci :D Miałam wam też pokazać moją nową torbę ,którą kupiłam na  http://etorebka.pl/  (pod jej zdjęciem umieszczę dokładny link) Pokażę wam też jak się dziś pomalowałam :)




 torba - etorebka


bluzka - Reserved


szorty - hm

lakiery hm, miss sporty i Golden Rose


pierścionek(rozgwiazda) - hm
(lakiery z wcześniejszego zdjęcia)


pierścionki - hm


OOTD :



liliowa kreska i wytuszowane rzęsy


buty - Nike 



Miłego dnia,trzymajcie się :* !

2 komentarze:

  1. bluzka z reserved prezentuje się świetnie! a na etorebkę zaraz wejdę bo szukam jakiejś torby właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta etorebka.pl bo można płacic przy odbiorze ,a wysyłają produkt w ciagu 24 h :)

      Usuń