czwartek, 21 marca 2013

Paletka Sleek - storm palette

    Przyjaciółka zawsze wie co dobre!
Niedawno ,moja kochana przyjaciółka zaskoczyła mnie wspaniałym urodzinowym prezentem Sleek- storm palette ! 
Uwielbiam te cienie. Już dawno planowałam sobie kupić którąś z paletek . Moja przygoda z marką Sleek zaczęła się w Anglii. To właśnie tam miałam okazję wypróbować te cienie i byłam mile zaskoczona! Bardzo chciałam je kupić ,bo w UK można je dostać za śmieszne pieniądze. Niestety Wszystkie paletki w Boot`sie i w Superdrug`u zostały wykupione :( . Po powrocie do Polski ,postanowiłam kupić produkt na allegro ,niestety była to nowość ,a cena była bardzo wysoka w porównaniu do tej z angielskich drogerii. 
Na szczęście powstała wspaniała strona  http://mintishop.pl/ i to właśnie tam można znaleźć kosmetyki Sleek oraz BarryM w przystępnej cenie. Zaglądajcie tam ,nie pożałujecie : ) 

Kolejnym urodzinowym prezentem była pomadka Chanel numer 112. Moja kochana mamusia zaszalała i jestem jej za to bardzo wdzięczna. Pomadka delikatnie nawilża usta ,ma delikatny różowy kolor, a opakowanie jest wspaniałe ! 

Po niżej macie zdjęcia jednego z wielu makijaży oka ,które można wykonać za pomocą paletki storm- sleek:









Do wykonania makijażu oczu użyłam : 

2 cienia od lewej strony ,w górnym rzędzie ,
niebieskiego,drugiego od lewej w dolnym rzędzie,
granatowego ,4 od lewej w dolnym rzędzie.


Tutaj macie paletkę i pomadkę:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz